Mbështetja e përdoruesit
Orari i punës
8:00-19:00 E shtunë 09:00-17:00

Termat e pergjithshem

  1. Përkufizime

 Termat e përdorur në marrëveshjen e kredisë dhe pjesa tjetër e dokumentacionit të kredisë kanë kuptimin e përcaktuar në këto Kushte të Përgjithshme, përveç nëse përcaktohet ndryshe nga kushtet e veçanta.

Kreditori

është Shoqëria Financiare FINMAK DOO Shkup, me seli në ul. FILIP VTORI MAKEDONSKI Nr. 3, 1000 Shkup, me EMBS 7229712. * SHF FINMAK DOO Shkup është e regjistruar për kryerjen e veprimtarisë financiare - dhënien e kredive, në përputhje me "Ligjin për shoqëritë financiare", në bazë të licencës për themelim dhe funksionim të lëshuar nga Ministria e Financave nr. 13-6093/4 од 25.08.2017  . SHF FINMAK DOO Shkup është e përfshirë në Regjistrin e Shoqërive Financiare dhe veprimtaria e saj mbikëqyret nga Ministria e Financave.

Aplikanti

është një person që ka shprehur interes për të krijuar marrëdhënie biznesi me kreditorin për qëllime të miratimit të kredisë dhe që ka plotësuar një Aplikim për regjistrimin e klientit tek kreditori..

Përdorues i kredisë / Përdoruesi

është një person që përdor, ka përdorur ose ka shprehur interes për të përdorur ndonjë nga shërbimet e kreditorit.

Ndërmjetësues kredie

është person fizik ose juridik që nuk është kreditor dhe i cili në kuadër të veprimtarisë së tij tregtare, afariste ose profesionale për kompensim kryen një ose më shumë nga këto veprimtari: paraqet ose ofron marrëveshje kredie nga oferta e kreditorit; ndihmon konsumatorët duke ndërmarrë aktivitete përgatitore; ose lidh marrëveshje kredie në emër dhe për llogari të kreditorit;

Pala(ët)

janë përfituesi dhe kreditori

Palë e tretë / person i tretë

është çdo person që nuk është palë në Marrëveshjen e Kredisë.

Kushtet e përgjithshme

 janë ato kushte, të cilat përbëjnë një pjesë të pandashme, përbërëse të Marrëveshjes së Kredisë, janë të publikuara dhe të disponueshme në faqen e internetit të kreditorit dhe janë përcaktuar si pjesa 2 e Marrëveshjes së Kredisë.

Kushtet e veçanta

janë kushtet dhe termat e përcaktuara në marrëveshjen e kredisë dhe janë përcaktuar si pjesa 1 e marrëveshjes së kredisë.

Politika e privatësisë

është politika e kreditorit për privatësinë e të dhënave personale të përdoruesve të kredisë, e cila përmban informacion se çfarë të dhënash mbledh kreditori, për çfarë qëllimesh dhe me çfarë mjetesh dhe cilat janë të drejtat e subjekteve në lidhje me përpunimin e të dhënave personale. Politika e privatësisë publikohet dhe është e disponueshme në faqen e internetit të huadhënësit.

Politika e marketingut të drejtpërdrejtë

është politika e kreditorit që përmban informacione se si kreditori përdor të dhënat personale të përdoruesve të kredisë për qëllime të marketingut të drejtpërdrejtë.

Marketingu direkt nënkupton komunikimin e kryer në çfarëdo mënyre (e-mail, telefon, SMS, profil uebsajti) me qëllim dërgimin e mesazheve dhe ofertave promocionale nga kreditori drejtpërsëdrejti tek Përdoruesit për ofertat aktuale, veprimet, promocionet, përfitimet, etj., të cilat kreditori i ofron në një moment të caktuar, dhe kanë të bëjnë me produktet e kredisë, mënyrat e pagesës, arkëtimet, etj.

Aplikimi për regjistrimin e klientit

është një formular që plotësohet nga çdo aplikant që dëshiron të krijojë një marrëdhënie biznesi me kreditorin, me të cilin ai pranon këto Kushte të Përgjithshme dhe nëpërmjet të cilit aplikanti ofron të gjitha të dhënat, pëlqimet dhe deklaratat e nevojshme në përputhje me rregulloret ligjore dhe për nevojat e aplikimit, miratimit dhe dhënies së kredisë. Të gjitha pëlqimet dhe deklaratat e dhëna nga aplikanti në Aplikacionin për Regjistrimin e Klientit janë të vlefshme për një kohë të pacaktuar dhe janë të zbatueshme për çdo Kërkesë Kredie të mëvonshme, derisa ato të revokohen nga klienti.

Kërkesa për kredi

është një kërkesë nga përdoruesi e paraqitur: në internet përmes Profilit në web-faqe; përmes filialeve të kreditorit; përmes telefonit; ose nëpërmjet një ndërmjetësi kredie, me të cilin përdoruesi aplikon për miratimin e një shume të përshtatshme kredie dhe zgjedh opsionet, kushtet ose shërbimet shtesë në lidhje me kredinë.

Informacion parakontraktor

përfaqësojnë informacionin e përmbajtur në një formular të veçantë, bazuar në kushtet e ofruara të kredisë, të dorëzuara nga kreditori te përdoruesi i kredisë, me shkrim ose me një mjet tjetër të përhershëm, përpara se ky i fundit të angazhohet për një ofertë ose një marrëveshje kredie, dhe që nevojitet për krahasimin e ofertave të ndryshme, për marrjen e vendimit për lidhjen e një marrëveshje kredie.

Marrëveshja e kredisë

është një marrëveshje kredie konsumatore e lidhur ndërmjet kreditorit dhe përdoruesit, e lidhur me shkrim ose në distancë, dhe e disponueshme me shkrim, me telefon, e-mail ose në profilin e klientit, me të cilën kreditori miraton ose premton se do të miratojë kredinë dhe e cila, së bashku me Kushtet e Përgjithshme, Tarifën, Politikën e Privatësisë dhe të gjitha pëlqimet dhe deklaratat e dhëna nga përdoruesi me të gjitha ndryshimet e tyre relevante në të ardhmen ose anekset e marrëveshjeve midis palëve përfaqësojnë një të tërë dhe janë të detyrueshme për palët kontraktuese.

Marrëveshja në distancë

është një marrëveshje e lidhur ndërmjet palëve, pa praninë fizike të njëkohshme të palëve, me përdorimin ekskluziv të një ose më shumë mjeteve të komunikimit në distancë.

Shuma e kredisë / Kredia

 

përfaqëson shumën e paguar të kredisë, siç specifikohet në marrëveshjen e kredisë. Përdoruesi mund të aplikojë për një shumë kredie online nëpërmjet profilit në faqen e internetit, në degët e Kreditorit, me telefon, nëpërmjet Sistemit SMS të Kreditorit ose nëpërmjet ndërmjetësve të kredisë së Kreditorit duke paraqitur një Kërkesë për kredi.

 

 

Shuma totale e kredisë

është kufiri i sipërm i kredisë ose shuma totale e vënë në dispozicion të konsumatorit në përputhje me marrëveshjen e kredisë konsumatore.

Kostot totale të kredisë

janë të gjitha kostot, duke përfshirë interesin, komisionet dhe çdo tarifë tjetër që lidhet me marrëveshjen e kredisë që përfituesi duhet të paguajë gjatë miratimit dhe shlyerjes së rregullt të kredisë dhe të cilat janë të njohura për kreditorin, me përjashtim të kostove noteriale nëse është e aplikueshme. Kostot e shërbimeve shtesë në lidhje me marrëveshjen e kredisë, duke përfshirë primet e sigurimit të kredisë, nëse aplikohen, përfshihen gjithashtu në kostot totale të kredisë, vetëm nëse lidhja e një marrëveshjeje për shërbime shtesë është e detyrueshme për marrjen e kredisë ose marrjen e saj sipas kushteve të specifikuara;

Norma vjetore e kostove totale - SVT

janë kostot totale të kredisë, të shprehura si përqindje vjetore e shumës totale të kredisë dhe që janë të  specifikuar në Marrëveshjen e kredisë dhe në Formularin e Informacionit Parakontraktor.

Shuma totale e paguar nga konsumatori

përfaqëson përmbledhjen e shumës totale të kredisë dhe kostot totale të kredisë të përcaktuara në Marrëveshjen e kredisë, të cilën përfituesi është i detyruar t'i paguajë në ditën e shlyerjes së kredisë; Shuma totale e paguar nga konsumatori nuk përfshin komisionet dhe tarifat për përdorimin e shërbimeve opsionale, shtesë që nuk janë kusht për miratimin e kredisë.

Shërbime shtesë

janë shërbime shtesë, opsionale, përdorimi i të cilave nuk është i detyrueshëm për miratimin e kredisë, dhe përdorimi i këtyre shërbimeve miratohet në bazë të kërkesës së shprehur të përdoruesit ose në ndonjë mënyrë tjetër të deklaruara me vullnet tëe lirë për të përdorur këtë shërbim shtesë. Për përdorimin e Shërbimit shtesë, kreditori llogarit dhe ngarkon Komisionet dhe shpenzimet sipas Tarifave, të cilat nuk përfshihen në koston totale të kredisë, sipas përcaktimeve në Ligjin për Mbrojtjen e Konsumatorit në Marrëveshjet e Kredisë Konsumatore dhe nuk janë paraqitur në SVT.

Shuma totale për shërbimet shtesë të zgjedhura

përfaqëson përmbledhjen e shumës së komisioneve, shtesave dhe kostove për Shërbimet shtesë të zgjedhura, të cilat kreditori ja miraton përdoruesit me kërkesën e tij të shprehur dhe i llogarit dhe tarifon në përputhje me Tarifat.

Totali për shlyerje

përfaqëson një përmbledhje të shumës totale të kredisë, kostot totale të kredisë, shumën totale për shërbimet shtesë të zgjedhura dhe të gjitha komisionet dhe kostot e tjera që përdoruesi duhet të paguajë në datën e shlyerjes sipas Planit të amortizimit.

Afati i shlyerjes

është periudha në të cilën përdoruesi duhet të shlyejë kredinë, si dhe të gjitha kërkesat që dalin nga Marrëveshja e kredsë, sipas Planit të amortizimit.

Data e shlyerjes

është data e shlyerjes siç përcaktohet në Marrëveshjen e kreditit dhe/ose në Planin e amortizimit.

Plani i amortizimit

është një plan shlyerjeje kredie që përfshin të dhëna për këstet dhe datën e maturimit të tyre dhe kushtet që lidhen me pagesën e këtyre shumave, një pasqyrë të çdo pagese me të dhëna për principalin, interesin e llogaritur në bazë të normës së interesit, nëse është e aplikueshme, dhe kostot shtesë dhe pretendimet e tjera që rrjedhin nga Marrëveshja e kreditit dhe e njëjta është pjesë përbërëse e Marrëveshjes së kredisë.

Pasqyrë e flukseve monetare

është një përmbledhje e flukseve monetare që kreditori përgatit për qëllimet e llogaritjes së SVT-së dhe është pjesë përbërëse e Marrëveshjes së kredisë.

Tarifat

përfshijnë të gjitha komisionet, interesat, kostot, shpenzimet, tarifat dhe kushtet për pagesën e të njëjtave, për shërbimet e ofruara nga kreditori, të cilat janë të disponueshme në faqen e internetit (https://www.bongo.mk/info/tarifi ) dhe në filialet e kreditorit dhe janë pjesë e pandashme, integrale e Marrëveshjes së Kredisë. Tarifat e huadhënësit mund të ndryshojnë herë pas here. Përdoruesi konsiderohet se është informuar nga kreditori për çdo ndryshim në Tarifa në ditën e publikimit të tyre në faqen e internetit.

Komisionet, kostot dhe tarifat

janë komisione, shpenzime, kosto, tarifa, norma dhe gjoba për mospërmbushjen e detyrimeve kontraktuale dhe pagesa të tjera për shërbimet e ofruara përdoruesit nga kreditori, të përcaktuara në Marrëveshje dhe tarifat e vlefshme të kreditorit, të cilat janë të disponueshme në faqen e internetit dhe në filialet e kreditorit..

Kamatat ndëshkuese

është kamatë për pagesë të vonuar të detyrimeve të maturura dhe ka kuptimin në përputhje me dispozitat e Ligjit për Marrëdhëniet obligative.

Norma e interesit e kontraktuar

është lartësia e normës së interesit që përllogaritet dhe ngarkohet në shumën e kredisë, siç është përcaktuar në Marrëveshjen e kredisë dhe në tarifat.

Norma fikse e interesit

përfaqëson një normë interesi fikse, të pandryshueshme për të gjithë kohëzgjatjen e marrëveshjes së kredisë, e shprehur në përqindje fikse.

Shuma totale e interesit

është interesi i llogaritur që përdoruesi duhet të paguajë sipas normës së interesit kontraktual për të gjithë kohëzgjatjen e Marrëveshjes, në mënyrën e përcaktuar në Marrëveshje.

Komisioni për administrimin e kredisë

Ai përfaqëson një komision për administrimin e kredisë dhe llogaritet në përputhje me kohëzgjatjen e kredisë (afatin e shlyerjes) sipas Tarifave..

Komisioni për zgjatjen e afatit të shlyerjes së kredisë

është komisioni për përdorimin e një shërbimi opsional, shtesë dhe ajo shtyrje e afatit të shlyerjes së kredisë, siç parashikohet nga Tarifat. Duke paguar Komisionin për vonesën e afatit të shlyerjes së kredisë, Përdoruesi deklaron se është dakord dhe konfirmon ndryshimet në Marrëveshjen e kredisë, pra vonimin e afatit të shlyerjes.

Komisini për përpunim të përshpejtuar

është një komision për përdorimin e një shërbimi opsional, shtesë që lejon që Kërkesa për Kredi të përpunohet menjëherë në vend të kohës standarde të përpunimit prej 14 ditësh.

 

 

Komision për pagesë në para në një filial

është një komision për përdorimin e një shërbimi opsional, shtesë që i lejon Përdoruesit të tërheqë mjete në para në një nga filialet e Kreditorit, në vend të transfertës standarde bankare në një llogari pagese.

Opsioni Express

Nëse është i zbatueshëm për një produkt të caktuar krediti, komisioni i përdorimit është një shërbim opsional, shtesë që lejon që kërkesa për kredi të përpunohet menjëherë, ekspres, në vend të periudhës standarde të përpunimit prej 14 ditësh, llogaritet sipas Tarifave dhe përfshin: përpunimin dhe procesimin e shpejtë të kredisë; transferimi prioritar i mjeteve në një llogari bankare pagese; pagesën e kredisë në një llogari pagese brenda 24 orëve ose më së voni ditën tjetër të punës; 0% komision për shlyerjen e parakohshme të kredisë; një vërtetim falas të statusit të kredisë; një vërtetim falas për një kredi të paguar; verifikimi urgjent i informacionit dhe/ose dokumenteve të paraqitura nga kredimarrësi.

Komisioni për mospërmbushje të detyrimeve kontraktuale

është një komision i llogaritur nga Kreditori në rast se përdoruesi i kredisë vonohet në përmbushjen e detyrimeve të tij sipas Marrëveshjes së Kredisë. Ai llogaritet në baza ditore, dhe shuma dhe mënyra e përllogaritjes përcaktohen në Tarifat që janë në fuqi.

Tarifa e shlyerjes së parakohshme

është një komision i llogaritur nga kreditori në shlyerjen e parakohshme të plotë ose të pjesshme të kredisë për kostot që lidhen drejtpërdrejt me shlyerjen e parakohshme të huasë. Një kompensim i tillë nuk duhet të kalojë 1% të shumës së kredisë së paguar parakohe, nëse periudha ndërmjet shlyerjes së parakohshme dhe afatit të marrëveshjes së kredisë ndodh në një periudhë më të gjatë se një vit nga afati i marrëveshjes së kredisë, pra jo më shumë se 0,5%, nëse shlyerja e parakohshme ndodh në një periudhë jo më të gjatë se një vit nga afati i marrëveshjes së kredisë.

Web- faqja

është faqja e internetit të kreditorit www.bongo.mk

Profili

Profili është profili personal i përdoruesit i krijuar në faqen e internetit, përmes të cilit përdoruesi dhe huadhënësi mund të komunikojnë me njëri-tjetrin dhe të shkëmbejnë informacione. Profili është i disponueshëm për Përdoruesin pasi të ketë futur emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin e tij (login). Kur hyni në Profil për herë të parë, Përdoruesi duhet të zëvendësojë menjëherë fjalëkalimin fillestar me një fjalëkalim të ri unik që do të jetë i njohur vetëm për Përdoruesin. Qasja në Profil lejohet vetëm duke futur emrin e vet përdoruesi dhe fjalëkalimin e tij, të cilat identifikojnë Përdoruesin. Përdoruesi është plotësisht dhe i vetmi përgjegjës për të gjitha pasojat që rrjedhin nga çdo keqpërdorim dhe çdo abuzim i Profilit nga çdo palë e tretë

Medium i përhershëm

është çdo instrument që lejon përdoruesin të ruajë informacionin që i drejtohet atij personalisht në një mënyrë që e lejon atë të përdorë atë informacion për një periudhë të caktuar kohe të përshtatshme për qëllimin e informacionit dhe që lejon riprodhimin e pandryshuar të informacionit të ruajtur.

Sistemi SMS i kreditorit

është një sistem që lejon përdoruesin (i) të aplikojë për një Shumë kredie ose, nëse është e aplikueshme (ii) që lejon përdoruesin të pranojë ofertën e një kreditori për të lëshuar një shumë kredie, në përputhje me kushtet e përdorimit të Sistemit SMS të përcaktuara nga kreditori.

Adresa e përdoruesit të kredisë

është adresa e deklaruar dhe/ose reale e banimit që përdoruesi i kredisë i ka paraqitur kreditorit. Adresa aktuale e përdoruesit të kredisë konfirmohet nga një dokument identifikimi personal i vlefshëm.

Adresa e e-mailit të përdoruesit

është adresa e e-mail e përdoruesit e specifikuar në Marrëveshjen e kreditit, në Aplikacionin e regjistrimit të klientit dhe/ose në Aplikacionin për kredi dhe që kuptohet se përdoret ekskluzivisht nga përdoruesi. Përdoruesi i kredisë është plotësisht dhe vetë përgjegjës për të gjitha pasojat që rrjedhin nga çdo keqpërdorim ose abuzim i postës së tij  elektronike nga palët e treta.

Numri i telefonit të përdoruesit

është çdo numër telefoni i përdorur nga përdoruesi ose i dhënë kreditorit nga përdoruesi i specifikuar në Aplikacionin për regjistrimin e klientit, Aplikacionin për kredi, Marrëveshjen për kredi, Anekset, Profilin në faqen e internetit, Filialet e kreditorit ose nëpërmjet ndërmjetësve të kredisë.

Llogaria e pagesës së përdoruesit

është secila prej llogarive të pagesave të tij/saj: (1) e cila është e specifikuar në Marrëveshjen e kreditit, Aplikacionin për regjistrimin e klientit ose Kërkesën për kredi; (2) që i raportohet kreditorit gojarisht ose me shkrim në njërën nga filialet e kreditorit përmes një bisede telefonike ose në Profil;

Llogaria e kreditorit

është çdo llogari pagese e kreditorit e publikuar në faqen e internetit të kreditorit dhe/ose në filialet e kreditorit.

Filial ose degë

është çdo zyrë e kreditorit që është e ndryshme nga selia kryesore e kreditorit dhe në të cilën kreditori ushtron veprimtarinë e dhënies së kredive (një listë e vlefshme e filialeve gjendet në faqen e internetit të kreditorit).

E drejta e anulimit

përfaqëson të drejtën e shfrytëzuesit të kredisë për të anuluar marrëveshjen e kredisë brenda 14 ditëve nga dita e lidhjes së Marrëveshjes ose nga dita kur ka marrë kushtet dhe informacionin nga marrëveshja, nëse ajo ditë është më vonë se dita e lidhjes së marrëveshjes, siç përcaktohet në Ligjin për mbrojtjen e konsumatorit në marrëveshjet e kredisë konsumatore dhe Ligjin për mbrojtjen e konsumatorëve.

E drejta për shlyerje të parakohshme

përfaqëson të drejtën e përdoruesit për shlyerje të parakohshme të pjesshme ose të plotë të pjesës të pamaturuar të huasë për të cilën ai ka njoftuar kreditorin për qëllimin e tij për të bërë shlyerje të pjesshme ose të plotë të parakohshme dhe ka paraqitur kërkesën e duhur për shlyerje të parakohshme në një nga filialet e kreditorit.

Mbipagesë

përfaqëson çdo pagesë që tejkalon shumën e detyruar nga përfituesi në Datën e shlyerjes të një pagese individuale, sipas planit të amortizimit, pavarësisht se kur dhe në cilën datë është bërë kjo pagesë.

Pagesë e paidentifikuar

përfaqëson çdo pagesë të bërë nëpërmjet transfertës bankare në llogarinë e kreditorit që nuk përmban të dhëna të mjaftueshme për të identifikuar ose lidhur pagesën me një përdorues dhe/ose me një kredi specifike..

Mbajtës të funksioneve publike

Shprehja "bartës i funksioneve publike" ka kuptimin në përputhje me Ligjin për parandalimin e shpëlarjes së parave dhe financimit të terrorizmit (Gazeta Zyrtare 151/2022 dhe të gjitha ndryshimet e mëvonshme Bartës të funksioneve publike janë personat fizikë të cilëve u janë besuar funksionet publike në Republikën e Maqedonisë ose në një shtet tjetër dhe konsiderohen si bartës të funksionit publik pas kryerjes së funksionit publik, të paktën dy vjet mbas perfundimit të ushtrimit të funksionit publik).Termi "bartës të funksioneve publike" përfshin anëtarët e familjes së bartësit të funksionit publik, si dhe  persona që konsiderohen bashkëpunëtorë të ngushtë të bartësit të funksionit publik.

Ligji në fuqi

janë ligjet, aktet nënligjore dhe rregulloret pozitive juridike në Republikën e Maqedonisë së Veriut.

 

1.2 Të gjitha anekset e Marrëveshjes së Kredisë janë pjesë e pandashme, pjesë përbërëse e Marrëveshjes së Kredisë dhe së bashku me këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme, Tarifat dhe Marrëveshja e Kredisë përbëjnë një entitet të vetëm dhe janë të detyrueshme për palët kontraktuese. Termi Marrëveshje do të përfshijë gjithashtu anekset e mundshme të përfunduara. Në rast të një konflikti midis dispozitave të  Kushteve të Përgjithshme dhe  Kushteve të Veçanta, kuptimi i dispozitave të Kushteve të veçanta do të mbizotërojë.

2. Objekti i Marrëveshjes së Kredisë

2.1 Me lidhjen e Marrëveshjes së kredisë, Kreditori merr përsipër të paguajë një shumë kredie dhe Përdoruesi i kredisë pranon shumën e kredisë në shumën e përcaktuar në Kushtet e veçanta të marrëveshjes dhe merr përsipër të shlyejë shumën e kredisë, interesin, komisionet, tarifat dhe shpenzimet e tjera siç parashikohet në përputhje me kushtet e Marrëveshjes dhe Planin e amortizimit.

3. Aplikimi për regjistrimin e klientit

3.1 Para se të paraqesë një kërkesë për kredi, çdo klient që synon të krijojë një marrëdhënie biznesi me Huadhënësin plotëson një formular - Aplikim për regjistrimin e klientit në të cilin ai pranon Kushtet dhe Kushtet e Përgjithshme dhe në të cilin ai vendos të gjitha të dhënat e nevojshme personale, pëlqimet dhe deklaratat në përputhje me rregulloret ligjore dhe nevojat për aplikimin, miratimin dhe lëshimin e vlerës së kredisë ( si për shembull miratim për: përpunimin e të dhënave personale, kontrollin e aftësisë kreditore nëpërmejet Byrosë Maqedonase të Kredive ; KIBS dhe/ose baza të tjera të të dhënave publike; deklarata e titullarit të funksionit publik etj.).

3.2 Gjatë plotësimit të Aplikacionit për Regjistrimin e Klientit, Përdoruesi është i detyruar të bëjë një deklaratë nëse i pranon këto Kushte të Përgjithshme dhe një deklaratë nëse është mbajtës i një funksioni publik, si dhe të shënojë nëse i pranon ato dhe nëse jep pëlqimin e shprehur për opsionet e dhëna për pëlqimet e duhura, përdorimin e informacionit dhe transparencën dhe pëlqimin për përpunimin e  të dhënave personale dhe marketingun e drejtpërdrejtë.

3.3. Aplikimi për regjistrimin e klientit mund të plotësohet ose në një nga degët e huadhënësit personalisht ose online nëpërmjet faqes së internetit.

3.4 Pëlqimet dhe deklaratat e bëra në Aplikacionin për Regjistrimin e Klientit janë të vlefshme për një kohë të pacaktuar. Përdoruesi pranon që deklaratat e dhëna janë të vlefshme, i referohen dhe janë të zbatueshme për çdo kërkesë kredie të mëvonshme, derisa ato të tërhiqen nga përdoruesi. Tërheqja e pëlqimit bëhet duke plotësuar formularin për tërheqjen e pëlqimit/deklaratës së dhënë më parë në formë të shkruar ose përmes një mjeti tjetër të përhershëm.

3.5 Përdoruesi informon Kreditorin për çdo ndryshim të të dhënave të specifikuara në Aplikacionin e Regjistrimit të Klientit, në Kërkesën e Kreditit ose në Marrëveshjen e Kreditit, duke përfshirë të dhënat personale, adresën e vendbanimit ose vendbanimit të përkohshëm, adresën e postës elektronike të përdoruesit, numrin e telefonit,

llogarinë e pagesës, dokumentin personal të identifikimit, ndryshimet në statusin e mbajtësit të një funksioni publik, të ndodhin menjëherë pas ndodhjes të ndryshimit me telefonatë  nga numri i tij, nëpërmjet faqes së internetit ose në filialet e Kreditorit dhe është i detyruar të përditësojë të dhënat e ndryshuara në një mënyrë sipas rregullativës në fuqi.

3.6 Kreditori mundet në intervale të caktuara kohore, në përputhje me detyrimet ligjore dhe Politikat dhe Procedurat e brendshme, të kërkojë një përditësim të detyrueshëm të të dhënave të përdoruesit, dhe në varësi të llojit të të dhënave që ka ndryshuar, përditësimi mund të kryhet në një mënyrë në përputhje me rregullativën në fuqi..  

3.7 Përdoruesi është i vetëm përgjegjës për saktësinë e të dhënave të futura në Aplikacionin e egjistrimit të Klientit. Kreditori nuk mban përgjegjësi për ndonjë gabim gjatë plotësimit të të dhënave, të shkaktuara nga faji i përdoruesit, dhe të gjitha pasojat e gabimeve të tilla bien mbi përdoruesin.

4. Kërkesë për kredi

4.1 Për të aplikuar për kredi dhe për të lidhur Marrëveshjen, përdoruesi duhet të plotësojë dhe konfirmojë që ai plotëson kriteret bazë të mëposhtme gjatë gjithë periudhës së vlefshmërisë së Marrëveshjes së Kreditit:

4.1.1. të jetë person fizik;

4.1.2. të jetë së paku 18 vjeç;

4.1.3. të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë së Veriut;

4.1.4. se ai është duke aplikuar për një kredi në emër të tij dhe për llogari të tij;

4.1.5. në momentin e paraqitjes së Kërkesës për Kredi dhe në momentin e lidhjes së Marrëveshjes, është plotësisht i aftë për të bërë biznes dhe nuk është nën ndikimin e alkoolit ose substancave narkotike, psikotrope, toksike ose të tjera substanca dehëse.4.2 përdoruesi i kredisë konfirmon qëllimin e tij për të aplikuar për kredi dhe për të kërkuar miratimin e kredisë në një nga mënyrat e mëposhtme:

4.2.1. personalisht, duke nënshkruar dhe dorëzuar personalisht Aplikacionin për hua punonjësve të kreditorit në njërën nga filialet e kreditorit; ose

4.2.2. duke konfirmuar kërkesën për kredi në distancë, nëpërmjet profilit personal në faqen e internetit të kreditorit përkatës, duke kryer në mënyrë elektronike veprimet e nevojshme dhe duke futur një kod unik elektronik të dërguar nëpërmjet Sistemit SMS të Kreditorit në numrin e telefonit të Përdoruesit dhe/ose nëse ka, duke nënshkruar elektronikisht dokumentet me nënshkrim elektronik të kualifikuar;

4.2.3. duke paraqitur një kërkesë për hua me telefon – duke komunikuar me punonjësit e Qendrës së Kujdesit ndaj Klientit pranë Kreditorit, nëse është e aplikueshme, në përputhje me politikat dhe proceset e Kreditorit;

4.2.4. duke paraqitur një kërkesë për kredi nëpërmjet një ndërmjetësi të autorizuar kredie, i cili ndërmjetëson në lidhjen e kredive konsumatore në bazë të një autorizimi me shkrim për një ndërmjetës kredie të vërtetuar nga noteri dhe të lëshuar nga Kreditori.4.3 Përdoruesi është i vetmi përgjegjës për saktësinë e të dhënave të futura gjatë paraqitjes së kërkesës së parë, si dhe çdo kërkesë të mëvonshme për kredi. Kreditori nuk mban përgjegjësi për ndonjë gabim gjatë plotësimit të të dhënave, të shkaktuara për faji të Përdoruesit dhe të gjitha pasojat e gabimeve të tilla bien mbi Përdoruesin.

4.4 Në rast se përdoruesi është mbajtës i një funksioni publik, dhe njëkohësisht plotëson aplikimin për regjistrim klienti online, nëpërmjet profilit të faqes në internet, ai tregon në aplikim cilësinë e titullarit të një funksioni publik dhe pas plotësimit të aplikimit për regjistrim, aplikimi për kredi nuk mund të dorëzohet online, por duhet të dorëzohet personalisht në një nga degët e Kreditorit. Kreditori mund të refuzojë kërkesën për kredi të mbajtësit të funksionit publik në përputhje me procedurat e brendshme.

5. Identifikimi i përdoruesit të kredisë

5.1 Pas marrjes së Aplikacionit për Kredi, dhe para lidhjes së Marrëveshjes për Kredi, përdoruesi është i detyruar t'i mundësojë kreditorit kryerjen e identifikimit dhe verifikimit të identitetit të tij në përputhje me legjislacionin në fuqi.

5.2 Identifikimi dhe verifikimi i identitetit të përdoruesit mund të kryhet në një nga mënyrat e mëposhtme:

5.2.1. me identifikimin personal të përdoruesit nga punonjësit e kreditorit në ambientet e njërës prej filialeve të kreditorit, nëpërmjet paraqitjes nga përdoruesi të një dokumenti identifikimi personal origjinal, të vlefshëm (kartë identiteti ose pasaportë);

5.2.2. me identifikim elektronik në distancë duke përdorur shërbime nga lëshuesi i mjeteve për identifikim elektronik me nivel të lartë sigurie, i regjistruar në Regjistrin e ofruesve të shërbimeve konfidenciale dhe skemave për identifikim elektronik, në përputhje me Ligjin për dokumentet elektronike, identifikimin elektronik dhe shërbimet konfidenciale - nëse është e aplikueshme;5.2.3. duke identifikuar përdoruesin përmes një sërë procedurash dhe mekanizmash teknike të integruara në profilin personal në faqen e Kreditorit, duke bashkangjitur një dokument identifikimi personal të vlefshëm, duke verifikuar një numër celulari dhe adresë e-mail, duke futur një kod elektronik unik, të dërguar nëpërmjet sistemit SMS të Kreditorit në numrin e telefonit të përdoruesit, duke futur një llogari bankare pagese dhe duke verifikuar të dhënat e dhëna nga Kreditori në përputhje me aplikacionin. rregulloren në fuqi.

5.3 Verifikimi i përdoruesit nëpërmjet numrit të telefonit dhe bisedat telefonike me Përdoruesin janë të detyrueshme për të dyja palët, nëse përdoruesi ka përdorur numrin e telefonit të regjistruar për thirrjen telefonike dhe nëse gjatë telefonatës informacioni i kërkuar për marrëveshjen e kredisë i është dhënë Kreditorit. Kreditori regjistron bisedat telefonike.

5.4 Kreditori, sipas gjykimit të tij, mund të ndërpresë komunikimin me telefon duke përdorur numrin e regjistruar të telefonit ose nëpërmjet profilit në Faqe, të kryejë identifikimin e përdoruesit dhe të kërkojë që një veprim i caktuar, në vend që të kryhet nëpërmjet mjeteve të komunikimit në distancë, të kryhet me prani fizike në filialet e kreditorit. Përdoruesi pajtohet dhe e pranon këtë vendim.

5.5 Profili i përdoruesit krijohet në faqen e internetit dhe fjalëkalimi fillestar dërgohet në adresën e postës elektronike të përdoruesit dhe numrin e telefonit të përdoruesit. Me rastin e hyrjes të llogarisë për herë të parë, përdoruesi është i detyruar të ndryshojë fjalëkalimin fillestar dhe jo ta ndajë atë me palët e treta. Përdoruesi është i detyruar të menaxhojë me kujdes të veçantë emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin e kërkuar për të hyrë në llogari. Përdoruesi pranon që Kreditori nuk është përgjegjës për përdorimin e paautorizuar të emrit të përdoruesit dhe fjalëkalimit të përdoruesit.

5.6 Komunikimi ndërmjet palëve nëpërmjet profilit dhe faqes së internetit është i detyrueshëm për të dyja palët. Me nënshkrimin e Marrëveshjes së Kredisë, përdoruesi konfirmon se ai pajtohet dhe është në dijeni të rregullave për përdorimin e faqes së internetit dhe Profilit të specifikuar në Marrëveshjen e Kredisë dhe në faqen e internetit.

6. Miratimi i kreditit dhe lidhja e Marrëveshjes për kredi

6.1 Kreditori ka të drejtë të refuzojë kërkesën për kredi duke informuar thjesht përdoruesin për vendimin për refuzimin e kërkesës. Kreditori nuk është i detyruar të shpjegojë vendimin për refuzimin e kërkesës për kredi.

6.2 Nëse kërkesa për kredi refuzohet për shkak të informacionit të marrë nga bazat e të dhënave që përdoren në përputhje me rregulloret ligjore në fuqi, kreditori ose ndërmjetësi i kredisë do të informojë menjëherë dhe pa pagesë përdoruesin e kredisë për atë informacion, në të gjitha rastet, përveç rasteve kur dhënia e informacionit është e ndaluar me ligj.

6.3 Kreditori ka të drejtë të mos miratojë shumën e kredisë së kërkuar me kërkesën për kredi dhe, në bazë të vlerësimit të bërë të besueshmërisë së përdoruesit, ka të drejtë të propozojë një shumë tjetër kredie që përdoruesi i kredisë mund ta pranojë ose refuzojë. Në një rast të tillë, nuk do të kërkohen ndryshime në Aplikacionin për Kredi, por shuma përfundimtare e kredisë e miratuar do të konfirmohet dhe miratohet nga përdoruesi i kredisë duke nënshkruar ose miratuar Marrëveshjen e kredisë në përputhje me procedurat e përcaktuara në dispozitat e Kushteve të përgjithshme dhe në kushtet e veçanta të Marrëveshjes.

6.4 Përdoruesi i kredisë ka të drejtë të aplikojë për kredi në një numër të pakufizuar. Kreditori ka të drejtë të mos shqyrtojë kërkesën për kredi dhe të mos marrë vendim për kërkesën për kredi nëse përdoruesi ka shkelur një marrëveshje të lidhur më parë me Kreditorin.

6.5 Përdoruesi ka të drejtë të lidhë një marrëveshje kredie, vetëm nëse kredia e miratuar dhe paguar më parë është shlyer plotësisht.

6.6 Para se të angazhohet për një ofertë ose një marrëveshje kredie, kreditori ose ndërmjetësi i kredisë duhet t'i sigurojë përdoruesit e kredisë, me shkrim ose nëpërmjet një mjeti tjetër të përhershëm, informacionin parakontraktor për kushtet e ofruara të kredisë, në një formular të veçantë, i cili është i nevojshëm për krahasimin e ofertave të ndryshme, në mënyrë që të marrë një vendim për lidhjen e një marrëveshje kredie.6.7 Nëse kontrata lidhet me kërkesën e përdoruesit duke përdorur mjete komunikimi në distancë që nuk lejojnë dhënien e kushteve dhe informacionit parakontraktor në përputhje me sa më sipër në pikën 6.6, Kreditori është i detyruar të përmbushë detyrimin menjëherë pas lidhjes së kontratës.

6.8 Oferta e kredisë e dhënë nga Kreditori do të jetë e vlefshme për 3 ditë nga data e dërgimit të kësaj oferte. Periudha e specifikuar do të llogaritet nga data në të cilën oferta është bërë me telefon, personalisht në një nga degët e Huadhënësit, përmes Profilit në faqen e internetit ose përmes sistemit SMS të Huadhënësit - nëse është teknikisht e zbatueshme. Nëse përdoruesi i kredisë nuk e ka konfirmuar ofertën e kredisë brenda afatit të mësipërm, kreditori nuk do të jetë më i lidhur me ofertën dhe, pas marrjes së një konfirmimi të vonuar nga përdoruesi ose një kërkese të re kredie nga i njëjti përdorues, kreditori sipas gjykimit të tij mund të refuzojë kërkesën e re për kredi, të rinovojë ofertën e kredisë së dhënë më parë ose të bëjë një ofertë të re.

6.9 Marrëveshja e kredisë mund të lidhet:

6.9.1. me nënshkrim personal nga përdoruesi i kredisë në njërën nga filialet e kreditorit; ose

6.9.2. me lidhjen e kontratës në distancë, pa praninë fizike të njëkohshme të kreditorit dhe përfituesit të kredisë, me përdorimin ekskluziv të një ose më shumë mjeteve të komunikimit në distancë, siç është teknikisht e zbatueshme, në përputhje me Ligjin për dokumentet elektronike, identifikimin elektronik dhe shërbimet konfidenciale dhe rregulloret e tjera në fuqi.

7. Lidhja e marrëveshjes në një filial të kreditorit

7.1 Dispozitat e këtij kapitulli zbatohen krahas dispozitave të kapitujve 4 dhe 6 të këtyre Kushteve të Përgjithshme.

7.2 Nëse kreditori miraton kërkesën për kredi dhe nëse është rënë dakord që marrëveshja e kredisë do të lidhet me prani fizike në një nga filialet përmes të cilave punon kreditori, kushtet e ofruara të kredisë së Marrëveshjes i shpjegohen përdoruesit dhe Marrëveshja nënshkruhet aty për aty, në një nga filialet e kreditorit. Dorëzimi i thjeshtë i Kërkesës për Kredi nga përdoruesi, si dhe shpjegimi i kushteve të kredisë së Marrëveshjes nga punonjësit e kreditorit, përdoruesit të kredisë, nuk  përbën lidhjen e Marrëveshjes.

7.3 Kontrata do të konsiderohet e lidhur ekskluzivisht pasi të jetë nënshkruar personalisht nga të dyja palët kontraktuese.

8. Lidhja e një kontrate në distancë

8.1 Dispozitat e këtij kapitulli zbatohen krahas dispozitave të kapitujve 4 dhe 6 të këtyre Kushteve të Përgjithshme.

8.2 Nëse kreditori miraton kërkesën për kredi dhe nëse është rënë dakord që marrëveshja e kredisë të lidhet nga distanca, pa praninë fizike të njëkohshme të kreditorit dhe përdoruesit të kredisë, duke përdorur ekskluzivisht një ose më shumë mjete komunikimi në distancë (si telefoni, sistemi SMS i kreditorit, Profili në faqen e internetit, internetin, etj.), kreditori do t'i ofrojë përdoruesit në mënyrat e mëposhtme, kushtet e miratuara të kredisë për kushtet e kreditit dhe marrëveshjes sipas kushteve më të mëposhtme:

8.2.1. duke thirrur përdoruesin e kredisë në numrin e telefonit të përdoruesit dhe duke e informuar përdoruesin për shumën totale të kredisë dhe kushtet për përdorimin e saj; kohëzgjatja e marrëveshjes së kredisë; normën e interesit, kushtet që rregullojnë zbatimin e normës së interesit dhe nëse është e aplikueshme çdo indeks ose normë referencë të normës fillestare të interesit, si dhe periudhat, kushtet dhe procedurat për ndryshimin e normës së interesit; shumën e këstit individual, numrin e kësteve dhe nëse ka rendin e mbërritjes së kësteve që duhet paguar nga përfituesi; si dhe normën vjetore të kostove totale, nëpërmjet një shembulli, dhe shumën totale të paguar nga konsumatori.

8.2.2. duke vënë në dispozicion informacionin parakontraktor në profilin personal të përdoruesit - në faqen e internetit dhe/ose në adresën e postës elektronike të përdoruesit.8.3 Marrëveshja e kredisë në këto raste do të konsiderohet e lidhur dhe do të hyjë në fuqi kur:

8.3.1. kreditori ka vënë në dispozicion informacionin parakontraktor, marrëveshjen e kredisë dhe dokumentacionin tjetër në profilin personal të përdoruesit të krijuar në faqen e internetit të kreditorit dhe përdoruesi ka rënë dakord dhe ka konfirmuar pranimin e kushteve të Marrëveshjes duke e nënshkruar Marrëveshjen në mënyrë elektronike, duke futur një kod unik elektronik të dërguar përmes sistemit SMS të kreditorit në numrin e telefonit të përdoruesit ose nëse është e aplikueshme me një nënshkrim të kualifikuar. Pas futjes së kodit unik elektronik ose pas nënshkrimit me një nënshkrim elektronik të kualifikuar, marrëveshja e distancës konsiderohet e nënshkruar nga përdoruesi. Menjëherë pas lidhjes të marrëveshjes së kredisë në distancë, kreditori i dërgon një kopje të informacionit parakontraktor dhe Marrëveshjes së kredisë përdoruesit të kredisë, në adresën e tij të postës elektronike dhe në profilin e tij personal në faqen e internetit.

8.4 Duke kryer veprimet e përcaktuara në pikën 8.3 të këtyre Kushteve  të Përgjithshme, përdoruesi i kredisë konfirmon gatishmërinë e tij për të marrë kredinë, pranon që marrëveshja ndërmjet Palëve të lidhet në distancë, domethënë, marrëveshja është lidhur në formë elektronike përmes komunikimit në distancë dhe nuk duhet të nënshkruhet manualisht nga të dyja palët, dhe se ai ka lexuar dhe pranuar kushtet e marrëveshjes me to.

8.5 Kreditori do të mbajë të gjitha komunikimet në distancë (telefonatat, emailet dhe aktivitetin në profilin personal dhe në faqen e internetit) ndërmjet Palëve, për qëllime të cilësisë së shërbimit ndaj klientit dhe ruajtjes së provave. Përdoruesi pranon që komunikimi në distancë mund të përdoret në gjykatë për të provuar se Marrëveshja dhe/ose ndryshimet në Marrëveshje janë lidhur.

8.6 Nëse Marrëveshja është lidhur përmes komunikimit në distancë - duke përdorur profilin personal të Përdoruesit në faqen e internetit të Kreditorit ose përmes telefonisë zanore, postës elektronike ose mjeteve të tjera të komunikimit në distancë, atëherë Përdoruesi pranon se përpara se të hyjë në Marrëveshje, ai ka lexuar, diskutuar, kushtet i janë shpjeguar atij nga Kreditori dhe ka rënë dakord me kushtet e Marrëveshjes sic janë specifikuar në Kushtet e veçanta specifikuar në (Pjesën 1 të Marrëveshjes) dhe dispozitat sic janë specifikuar në Kushtet e Përgjithshme (Pjesa 2 e Marrëveshjes) dhe është në dijeni dhe pajtohet që Marrëveshja e lidhur në këtë mënyrë nuk ka nevojë të nënshkruhet nga të dyja palët.

9. Pagesa e shumës së kredisë

9.1 Marrëveshja e huasë përbën bazën për pagesën e shumës së huasë, në mënyrën e kërkuar nga Përdoruesi me paraqitjen e Kërkesës për Kredi.

9.2 Gjatë përpunimit standard të kërkesës për kredi, dhe pas shqyrtimit dhe vlerësimit të aftësisë kreditore, miratimit të kërkesës dhe verifikimit të informacionit dhe/ose dokumenteve të paraqitura, nëse plotësohen kushtet e mëparshme për pagesën e shumës së kredisë, të përcaktuara në këto Kushte të Përgjithshme dhe në marrëveshjen e kredisë, pagesa e kredisë bëhet jo më vonë se 48 orë pmbas kalimit të afatit prej 14 ditësh nga nënshkrimi i Marrëveshjes për kredit, në llogarinë bankare të përdoruesit të kreditit  nëpërmjet një transaksioni bankar.

9.3 Përdoruesi ka të drejtë të kërkojë shqyrtimin e menjëhershëm të kërkesës për kredi, duke përfshirë verifikimin e informacionit dhe/ose dokumenteve të paraqitura, për të cilat Huadhënësi llogarit një komision për përpunim urgjent, sipas Tarifave dhe përpunon menjëherë kërkesën për kredi, në vend të periudhës standarde prej 14 ditësh.

9.4 Përdoruesi pranon që pagesa e kredisë do të bëhet nga Kreditori brenda orarit të punës së Kreditorit dhe pjesëmarrësve në transaksionet e pagesave (bankat). Nëse pagesa e kredisë bëhet me transfertë bankare në llogarinë e pagesave të Përdoruesit, në raste të caktuara si ditë jo pune, pushime, etj., pagesa e shumës së miratuar të kredisë do të bëhet në ditën e parë të punës, pra në përputhje me planin e përcaktuar për sistemin e pagesave.

9.5 Konsiderohet se përdoruesi ka marrë shumën e kredisë (ose pjesën përkatëse të saj) pas kryerjes së pagesave të përcaktuara në pikën 9.4 të këtyre Kushteve të Përgjithshme.

9.6 Me kërkesë të Përdoruesit, shuma e huasë mund të paguhet me para në dorë pranë filialeve të Huadhënësit, për të cilat Huadhënësi llogarit një komision për pagesën në para në filial, sipas Tarifave.

9.7 Shuma e huasë nuk do t'i paguhet Përdoruesit nëse Përdoruesi ka treguar gabimisht se llogaria e pagesës bankare ose të dhëna të tjera në Aplikacionin e Kredisë janë të pavërteta dhe të paverifikueshme, dhe Marrëveshja e Kredisë do të bëhet e pavlefshme, për të cilën Huadhënësi e informon Përdoruesin në përputhje me rrethanat.

10. Shlyerja e kredisë

10.1 Përdoruesi i kredisë merr përsipër të kryejë pagesat për kredinë, interesin dhe komisionet dhe tarifat e aplikueshme në datat, në shumat dhe në monedhën e përcaktuar në Planin e amortizimit. Të gjitha pagesat nga shfrytëzuesit e kredisë duhet të bëhen në denarë maqedonas dhe pagesa në valuta të tjera të huaja nuk është e mundur dhe nuk pranohet. Përdoruesi ka të drejtë në çdo kohë gjatë afatit të kontratës së kredisë të marrë një Plan amortizimi pa pagesë, pas një kërkese me shkrim të paraqitur më parë, qoftë nga numri i tij i telefonit ose nëpërmjet profilit të tij në faqen e internetit, dhe për lëshimin e çdo forme dhe lloj konfirmimi dhe informacioni tjetër, Huadhënësi ka të drejtë të kërkojë pagesën e një kostoje të përshtatshme sipas tarifës së zbatueshme në momentin e lëshimit të konfirmimit, ose informacionit.

10.2 Përdoruesi i kredisë do t'i paguajë detyrimet e tij, në mënyrën dhe brenda kushteve të përcaktuara në Marrëveshjen e Kredisë dhe Planin e Amortizimit, duke kryer pagesa nëpërmjet një transaksioni bankar në njërën nga llogaritë e kreditorit ose në para të gatshme, në njërën nga filialet e kreditorit.

10.3 Përdoruesi deklaron se pranon çdo pagesë të bërë nga një palë e tretë në emër dhe për llogari të Përdoruesit të kryer në filialin e Kreditorit, si dhe se me pagesat e kryera në këtë mënyrë, Kreditori mund të mbyllë detyrimet e Përdoruesit që rrjedhin nga Marrëveshja e Kreditit. Përdoruesi deklaron se pranon që Kreditori të verifikojë informacionin e dhënë nga një palë e tretë që kryen pagesën në filialin e Kreditorit në lidhje me shumën e borxhit për të cilin pala e tretë bën pagesën. Përdoruesi deklaron se nuk do ta konsiderojë Kreditorin përgjegjës në asnjë bazë dhe as nuk do të kërkojë dëmshpërblim prej tij për shkak të konfirmimit të informacionit të dhënë nga një palë e tretë që kryen pagesën, në lidhje me shumën e borxhit.

10.4 Gjatë kryerjes së pagesave sipas Marrëveshjes së Kreditit, përdoruesi, domethënë pala e tretë, është i detyruar të sigurojë të dhëna të mjaftueshme për çdo pagesë në llogarinë e kreditorit në mënyrë që të identifikojë dhe lidh pagesën me përdoruesin. Do të konsiderohet se përfituesi, pra pala e tretë, ka dhënë informacion të mjaftueshëm për identifikimin e pagesës nëse gjatë pagesës specifikohet numri unik i identifikimit të përfituesit dhe numri i marrëveshjes së kredisë. Përdoruesi mund të kontaktojë kreditorin për të marrë numrin e saktë të Marrëveshjes së Kredisë. Nëse pagesa kryhet nga një palë e tretë, përdoruesi është i detyruar t'i japë palës së tretë informacionin e nevojshëm për identifikimin e suksesshëm të pagesës.

10.5 Nëse përdoruesi ose një palë e tretë kryen një pagesë që nuk është në përputhje me dispozitat e pikës 10.4 të Kushteve të Përgjithshme, kreditori ka të drejtë ta konsiderojë këtë pagesë si një pagesë të paidentifikuar dhe kjo pagesë do të konsiderohet e pavlefshme deri në momentin e identifikimit. Kreditori do të marrë masa të arsyeshme për identifikimin e pagesave pa të dhëna të mjaftueshme, por në rast dështimi, nuk është i detyruar të ndërmarrë veprime shtesë për identifikimin e pagesës dhe nuk mban përgjegjësi për çdo dëm që mund të ndodhë si rezultat i një pagese të paidentifikuar. Në rastin e një pagese të paidentifikuar, përdoruesi, pra personi i tretë, është i detyruar t'i paraqesë kreditorit një kërkesë me shkrim për identifikimin e pagesës, në të cilën ai do të tregojë bazën mbi të cilën është kryer pagesa.

10.6 Kreditori nuk është përgjegjës për pagesat që tejkalojnë shumën që Përdoruesi i detyrohet Kreditorit në përputhje me Marrëveshjen. Kreditori nuk ka asnjë detyrim për të ndërmarrë veprime shtesë dhe nuk mban përgjegjësi për çdo dëm që mund të ndodhë si rezultat i një mbipagese të pajustifikuar. Përdoruesi deklaron se është në dijeni dhe pajtohet që çdo Parapagesë konsiderohet dhe përbën një pagesë paradhënie për mbylljen e detyrimeve të ardhshme, përveç rastit kur Përdoruesi kërkon shprehimisht kthimin e Parapagimit. Nëse Përdoruesi nuk ka detyrime në të ardhmen ndaj Huadhënësit, ai është i detyruar të kërkojë rimbursim të Mbipagesës, duke deklaruar se pagesa është bërë pa bazë dhe do të paraqesë një llogari pagese në të cilën dëshiron të bëhet rimbursimi. Nëse mbipagesa është në një shumë për të cilën komisioni bankar për pagesën e mjeteve në llogarinë e përdoruesit është më i lartë se shuma që është kthyer, mbipagesa nuk do t'i kthehet përdoruesit. Në rast se Përdoruesi i kredisë paguan një shumë në një shumë që nuk është e mjaftueshme për të shlyer të gjitha shumat e duhura në përputhje me Marrëveshjen dhe Planin e Amortizimit deri në datën e pagesës ( paguar më pak se sa duhet), kostot që lidhen me dështimin e Përdoruesit për të shlyer kredinë dhe komisionet për përdorimin e shërbimeve shtesë paguhen me shumën e paguar, dhe shuma e mbetur mbulon interesin e duhur dhe principalin e huasë.

11. Norma e interesit

11.1 Interesi llogaritet bazuar në 365 (treqind e gjashtëdhjetë e pesë) ditë në vit ose 366 (treqind e gjashtëdhjetë e gjashtë) ditë në një vit të brishtë.

11.2 Kreditori llogarit interesin në bazë të normës së interesit kontraktual të përcaktuar në kushtet e veçanta të Marrëveshjes dhe në Tarifat. Norma kontraktuale e interesit shprehet në baza vjetore dhe është fikse dhe e pandryshueshme për të gjithë kohëzgjatjen e marrëveshjes së kredisë.

12. E drejta e anulimit të marrëveshjes së kredisë

12.1. Përdoruesi i kredisë mund të anulojë marrëveshjen e kredisë brenda 14 ditëve, pa deklaruar arsyen e anulimit. Afati i anulimit fillon nga dita e lidhjes së kontratës ose nga dita kur përdoruesi ka marrë kushtet dhe informacionin për kontratën, nëse ajo ditë është më vonë se dita e lidhjes së kontratës. Përdoruesi mund të ushtrojë të drejtën për të anuluar një marrëveshje kredie konsumatore, duke e njoftuar me shkrim kreditorin. Për të ushtruar këtë të drejtë, përdoruesi mund të përdorë formularin e paracaktuar, ose të përpilojë dhe dorëzojë njoftimin e tij dhe ta dorëzojë në njërën nga filialet ose përmes postës elektronike në  [email protected]  .

12.2. Nëse përdoruesi përdor të drejtën e anulimit, ai është i detyruar të paguajë principalin dhe interesin për periudhën nga përdorimi i kredisë deri në ditën e pagesës së principalit, menjëherë por jo më vonë se 30 ditë nga dita e njoftimit të kreditorit për anulimin e kredisë. Interesi llogaritet në bazë të normës së interesit kontraktual, sipas tarifës së vlefshme.

12.3. Kreditori ka të drejtën e rimbursimit të kostove të pakthyeshme të paguara në lidhje me marrëveshjen e kredisë tek autoritetet publike ose shtetërore.

12.4. Nëse kredia jepet në llogarinë e pagesës së përdoruesit, fondet e disbursuara duhet të kthehen në llogarinë e kreditorit përmes një transferte bankare. Nëse shuma e kredisë paguhet me para në dorë, përdoruesi mund të bëjë një rimbursim të fondeve.

Известување за откажување од договор за потрошувачки кредит

12.5 Në rast se përdoruesi i kredisë nuk përdor të drejtën për të anuluar kontratën brenda periudhës së përcaktuar në pikat 12.1 dhe 12.2 të këtyre Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme, përdoruesi nuk ka të drejtë të anulojë marrëveshjen e kredisë pas afatit, por mund të përdorë të drejtën e shlyerjes së parakohshme të kredisë..

13. E drejta për shlyerje të parakohshme

13.1 Përdoruesi ka të drejtë në çdo kohë të paguajë, tërësisht ose pjesërisht, pjesën e mbetur të kredisë duke paraqitur një kërkesë me shkrim për shlyerje të parakohshme tek një prej filialeve të kreditorit. Në rast se përdoruesi kryen një pagesë që tejkalon shumën e detyrueshme për pagesë, dhe nuk i ka paraqitur kreditorit një kërkesë me shkrim për shlyerje të parakohshme, në të cilën ka shprehur synimin për shlyerje të parakohshme të plotë ose të pjesshme, e njëjta nuk do të konsiderohet si shlyerje e parakohshme, por si Mbipagesë.

13.2 Në rast shlyerje të parakohshme, përdoruesi ka të drejtë të ulë koston totale të kredisë, e cila përbëhet nga interesi dhe kosto të tjera për periudhën e mbetur të marrëveshjes së kredisë konsumatore.

13.3 Kreditori ka të drejtën e kompensimit të drejtë për kostot që lidhen drejtpërdrejt me shlyerjen e parakohshme të kredisë. Një kompensim i tillë nuk mund të kalojë 1% të shumës së kredisë së parakohshme, nëse periudha ndërmjet shlyerjes së parakohshme dhe afatit të marrëveshjes së kredisë konsumatore ndodh në një periudhë më të gjatë se një vit nga afati i marrëveshjes së kredisë konsumatore, domethënë jo më shumë se 0,5%, nëse shlyerja e parakohshme ndodh në një periudhë jo më të gjatë se një vit nga afati i marrëveshjes së kredisë konsumatore.

13.4 Përdoruesi është i detyruar të paguajë tarifën për shlyerjen e parakohshme të kredisë në tërësi në ditën e shlyerjes së plotë ose të pjesshme të parakohshme të kredisë.

13.5 Në rast të shlyerjes së plotë ose të pjesshme të parakohshme të kredisë, komisionet, tarifat dhe kostot tashmë të ngarkuara për shërbimet e përdorura opsionale, shtesë, të cilat duhet të paguhen menjëherë pas lidhjes së marrëveshjes së kredisë dhe tarifohen me pagesën e kredisë, nuk kthehen.

14. Ndryshimet e Marrëveshjes

14.1. Pas një kërkese të paraqitur më parë nga përdoruesi, shuma, afati i shlyerjes dhe kushtet e tjera të veçanta të kredisë të përcaktuara në marrëveshjen e kredisë mund të ndryshohen sipas kërkesës së përdoruesit, si dhe sipas ofertave, opsioneve dhe shërbimeve shtesë të kreditorit në dispozicion, për të cilat do të lidhet një aneks përkatës i marrëveshjes. Miratimi i kërkesës së përdoruesit i nënshtrohet Komisioneve sipas Tarifave të Kreditorit. Nëse përdoruesi dëshiron të bëjë ndryshime në kushtet e veçanta, ai duhet t'i paraqesë një kërkesë kreditorit në një nga mënyrat e mëposhtme: (i) personalisht në njërën nga filialet e kreditorit, (ii) duke dërguar një e-mail nga adresa e-mail e specifikuar në Aplikacionin për Kredi ose në Marrëveshje, në adresën e-mail të kreditorit: [email protected] ose (iii) me thirjen eKreditorit në numrin e telefonit të specifikuar në kërkesën për kredit ose në Marrëveshje dhe (iv) nëpërmjet Profilit personal të faqen e internetit.

14.2 Kërkesa për modifikim duhet të specifikojë qartë dhe në mënyrë të kuptueshme kërkesën e përdoruesit dhe numrin e Marrëveshjes së Kreditit. Kreditori ka të drejtë të mos marrë në konsideratë kërkesat e marra nga një adresë e-mail ose numër telefoni që nuk korrespondojnë me adresën e regjistruar të postës elektronike dhe numrin e telefonit të një përdoruesi të specifikuar në Aplikacionin për Regjistrimin e Klientit, në Kërkesën e Huasë ose në Marrëveshje, dhe në të njëjtën kohë, ai nuk është njoftuar paraprakisht për ndryshimin e mundshëm të këtyre të dhënave të kontaktit.

14.3. Me lidhjen e Marrëveshjes së Kredisë, Përdoruesi deklaron se është në dijeni dhe pranon se në rast se kërkon përdorimin e një shërbimi shtesë, opsional për vonimin e periudhës së shlyerjes së kredisë, Huadhënësi ka të drejtë të llogarisë dhe të paguajë interesin kontraktual dhe një tarifë administrimi për periudhën e vonuar.

14.4 Nëse, pas lidhjes së marrëveshjes së huasë, palët kontraktuese bien dakord me Aneksin për ndryshimin e shumës totale të kredisë, kreditori është i detyruar të plotësojë informacionin financiar për përfituesin dhe të rivlerësojë aftësinë kreditore të tij.

14.5 Kreditori ka të drejtë të refuzojë ndryshimin e Marrëveshjes së Kredisë dhe nuk është i detyruar të deklarojë shkaqet ose arsyetimin për refuzimin e saj.

14.6 Kreditori ka të drejtë të ngarkojë një tarifë për ndryshimet në Marrëveshje në përputhje me Tarifat.

14.7 Përdoruesi ka të drejtë të pajtohet ose të refuzojë ndryshimet e propozuara në Marrëveshje. Përdoruesi do të konfirmojë pëlqimin jo më vonë se brenda 3 (tre) ditëve pune pas marrjes së ndryshimeve me e-mail ose përmes profilit dhe duke paguar në kohë komisionet, tarifat dhe kostot që janë të zbatueshme dhe janë të specifikuara në Tarifa dhe/ose Aneks.14.8 Në rast të zgjatjes së afatit të kredisë, Plani i ri i Amortizimit të përdoruesit do të dërgohet në adresën e emailit të përdoruesit ose në Profil dhe Marrëveshja do të ruhet në bazën e të dhënave të kreditorit për periudhën dhe në mënyrën e përcaktuar nga ligjet përkatëse.

14.9 Huadhënësi ka të drejtë të modifikojë Termat dhe Kushtet e Përgjithshme sipas gjykimit të tij, në çdo kohë. Nëse kreditori ndryshon Termat dhe Kushtet e Përgjithshme, versioni i ri i Termave dhe Kushteve të Përgjithshme do të publikohet në faqen e internetit të kreditorit me vlefshmëri nga data në të cilën Termat dhe Kushtet e Përgjithshme hyjnë në fuqi. Versioni i Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme të zbatueshme për Marrëveshjen e Kredisë do të jetë versioni që ishte i zbatueshëm në kohën e lidhjes të marrëveshjes ose në kohën e lidhjes të aneksit të fundit të marrëveshjes.

14.10 Në rast të një çekuilibri makroekonomik që do të rezultojë në një zhvlerësim prej të paktën 5% të kursit mesatar të këmbimit të euros në denarë (EUR/MKD) si masë e njëanshme e Bankës Popullore të R. Të Maqedonisë të Veriut  ose një zhvlerësim prej 5% të kursit mesatar të këmbimit të euros në denarë, i matur përmes rritjes së kursit të këmbimit mesatar të EUR/BRMD-së publikuar nga Banka Popullore e R.të Maqedonisë të Veriut në faqen e saj të internetit Kreditori ruan të drejtën ta korrigjojë dhe rritë me të njëjtën përqindje të zhvlerësimi/zhvlerësimi  të gjitha detyrimet e përdoruesit të kredisë ndaj kreditorit në përputhje me Marrëveshjen e Kredisë (përfshirë, por pa u kufizuar në, detyrimet e bazuara në principal, interes dhe të gjitha komisionet).

15. Të drejtat dhe detyrimet e përdoruesit të kredisë

15.1 Përdoruesi do të ketë të drejtë të përdorë shumën e kredisë që i është dhënë, sipas gjykimit të tij dhe për qëllimet e tij. Shuma e kredisë do të përdoret ekskluzivisht për qëllime të ligjshme që nuk janë të ndaluara nga ligji ndërkombëtar ose vendas, dhe shuma e kredisë ose ndonjë pjesë e saj nuk mund të përdoret në transaksione për artikuj dhe/ose shërbime shitja e të cilave është e ndaluar me ligj.

15.2 Përdoruesi merr përsipër të përmbushë detyrimet e tij sipas Marrëveshjes pa kushte, dhe merr përsipër rrezikun e mospërmbushjes së detyrimeve dhe situatave të paparashikuara në lidhje me kredinë.

15.3 Përdoruesi duhet të informojë kreditorin më së voni brenda 5 (pesë) ditëve të punës nëse përdoruesi ose një anëtar i familjes së tij ose një person që konsiderohet si bashkëpunëtor i ngushtë i përdoruesit ka fituar statusin e bartësit të funksionit publik.

15.4 Në rast se Huadhënësi, për shkak të përmbushjes së detyrimeve të tij ligjore, ka nevojë për prova shtesë, duke përfshirë, por pa u kufizuar në, dokumente që vërtetojnë të ardhurat e rregullta ose të tjera mujore të përdoruesit të kredisë, si dhe informacione të vërteta dhe të plota dhe dokumente të nevojshme që kreditori të kryejë një analizë të thelluar të klientëve në përputhje me kërkesat e përcaktuara me ligj, kreditori ka të drejtë të kërkojë këto prova ndërkohë që përdoruesi është i obliguar tja siguroje në afatin 7 ditë nga marja e kërkesës.

15.5 Përdoruesi nuk ka të drejtë të kalojë të drejtat dhe detyrimet nga Marrëveshja, si dhe pretendimet që rrjedhin nga Marrëveshja, tërësisht ose pjesërisht, palëve të treta pa pëlqimin me shkrim të Kreditorit.

15.6 Përdoruesi i kredisë është i detyruar të përdorë vetëm mjete të besueshme të komunikimit elektronik dhe transferimit të të dhënave dhe pajisje në lidhje me lidhjen dhe përmbushjen e Marrëveshjes dhe të mos ndajë ose t'u japë palëve të treta informacione, pajisje dhe dokumente që mund të përdoren për keqpërdorim dhe identifikim të përdoruesit, duke përfshirë por pa u kufizuar në aksesin në të dhëna/pajisje për internet banking, pajisje inteligjente (telefonat celularë, tabletët, dokumentet personale, etj.). Përdoruesi merr përsipër përgjegjësinë e plotë për mbajtjen e informacionit, pajisjeve dhe dokumenteve të tilla konfidenciale dhe për të gjitha rreziqet dhe dëmtimet nëse ato përdoren nga palë të treta për të kryer vepra penale kundër përdoruesit dhe/ose kreditorit.

15.7 Përdoruesi është i detyruar të njoftojë me shkrim kreditorin, menjëherë, por jo më vonë se 5 (pesë) ditë pune, nëse emri, mbiemri, adresa, adresa e postës elektronike, numri i telefonit të përdoruesit ndryshojnë ose nëse është siguruar një dokument i ri identifikimi personal (kartë identiteti ose pasaportë) etj.

15.8 Përdoruesi ka të drejtë të marrë një kopje të Kushteve të Përgjithshme në formë letre në një nga filialet e kreditorit.

16. Përmbushja e detyrimeve

16.1 Përmbushja e obligimeve nga Marrëveshja do të bëhet në valutë - denarë maqedonas, në të cilën është përgatitur plani i amortizimit.

16.2 Përdoruesi merr përsipër të shlyejë menjëherë shumën e huasë, së bashku me të gjitha kostot totale të huasë (komisioni i interesit dhe administrimit të kredisë) si dhe komisionet për shërbime shtesë opsionale të zgjedhura, në përputhje me Tarifën e kreditorit.

16.3 Komisionet për shërbimet shtesë opsionale Përpunimi i menjëhershëm i kredisë (për kreditë ku është i zbatueshëm) dhe pagesa e kredisë me para në dorë në filialin llogariten në përputhje me Tarifat, duhet të mblidhen menjëherë pas përfundimit të Marrëveshjes dhe mund të paguhen nga Përdoruesi në para dhe/ose nëpërmjet një transaksioni bankar, me pagesën e shumës së kredisë, duke rritur shumën e aplikueshme të kredisë, për vlerën e komisionit të përshtatshëm të aplikueshëm për mbledhjen e shumës së komisionit gjatë pagesës së shumës së kredisë.

16.4 Marrëveshja do të mbetet në fuqi dhe në fuqi të plotë derisa detyrimet e Përdoruesit të specifikuara në Marrëveshje të përmbushen plotësisht dhe do të konsiderohen të përmbushura me pagesën e shumës së papaguar të principalit të huasë, totalit të interesit për principalin, të gjitha komisionet e llogaritura dhe të aplikuara, tarifat dhe kostot, si dhe komisionet për mospërmbushjen e detyrimeve kontraktuale (nëse detyrimet kontraktuale janë të specifikuara në detyrimet e tjera( nëse ka) të cilat janë specifikuar në Tarifën e kreditorit.

16.5 Detyrimet nga Marrëveshja do të konsiderohen të përmbushura me kohë nëse janë kryer jo më vonë se dita e fundit e periudhës së dakorduar për përmbushjen e detyrimeve sipas Marrëveshjes dhe Planit të Amortizimit. Detyrimi për të paguar do të konsiderohet i përmbushur, dhe kredia e paguar dhe e mbyllur kur është regjistruar dhe kredituar në llogarinë e kreditorit pagesa e plotë për totalin e borxhit pas kredisë ose pagesa e fundit për borxhin e mbetur dhe kur me pagesën ose pagesat e kryera mbyllen të gjitha detyrimet sipas kredisë, pa tepricë dhe kur nuk ka shumë shtesë për të paguar pas kredisë.

16.6 Në rast të shfaqjes së ndonjë prej rrethanave të specifikuara në pikën 18.2 të këtyre Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme që i japin të drejtë kreditorit për të përfunduar në mënyrë të njëanshme Marrëveshjen, Marrëveshja do të konsiderohet e përfunduar nga data në të cilën kreditori i dërgoi përfituesit një njoftim për përfundimin e Marrëveshjes.

16.7 Pagesat për detyrimet nga Marrëveshja e Kredisë do të kreditohen në rendin e mëposhtëm:

16.7.1. pagesa e komisioneve për shërbime shtesë, opsionale (përfshirë ato që duhet të paguhen menjëherë pas lidhjes së Marrëveshjes së Kredisë);16.7.2. pagesa e interesit;

16.7.3. pagesën e tarifës për administrimin e Marrëveshjes ose çdo tarifë tjetër të përcaktuar në Tarifë;

16.7.4. pagesa e principalit të kredisë;

17. Përgjegjësia për mospërmbushje të detyrimeve kontraktuale

17.1. Në rast të mospërmbushjes në kohë ose shkeljes të detyrimeve kontraktuale të përcaktuara në Marrëveshje në përputhje me Planin e amortizimit, Kreditori ka të drejtë të llogarisë dhe mund të arkëtojë interes ndëshkimor në përputhje me Ligjin për Marrëdhëniet Obligative, duke përllogaritur nga dita e maturimit të kërkesës deri në ditën e arkëtimit përfundimtar.

17.2. Në rast se përdoruesi i kredisë vonohet në përmbushjen e detyrimeve të tij sipas Marrëveshjes së kredisë dhe Planit të amortizimit, kreditori llogarit dhe ngarkon një komision për mospërmbushjen e detyrimeve kontraktuale, në baza ditore, sipas Tarifës kjo nuk përfshihet në SVT.

17.3 Pagesa e komisionit për mospërmbushjen e detyrimeve kontraktuale nuk e liron përdoruesin e kredisë nga detyrimi për të përmbushur detyrimet e tij sipas Marrëveshjes.

17.4 Kreditori ka të drejtë të inicojë procedurë para organeve kompetente për arkëtimin e detyruar të borxhit, në përputhje me rregulloret ligjore në fuqi.

17.5. Me lidhjen e kësaj Marrëveshjeje, Përdoruesi deklaron se është dakord që Kreditori të autorizojë një subjekt tjetër t'i drejtohet personalisht ose anëtarëve të familjes së tij, nëse ata janë të listuar si person kontakti nga Përdoruesi, nëpërmjet telefonit, faksit, postës, postës elektronike ose mjeteve të tjera të komunikimit në distancë, në rast të përmbushjes së parakohshme të detyrimeve kontraktuale, me qëllim realizimin e kërkesës monetare të Kreditorit.

17.6 Kreditori nuk mban përgjegjësi për humbjet dhe dëmet e shkaktuara nga ndërprerjet në përdorimin e mjeteve postare, elektronike apo mjeteve të tjera të komunikimit, si dhe pajisjeve teknike që mundësojnë shërbimet përkatëse të kreditorit, duke përfshirë, por pa u kufizuar në, ndërprerjet në mjetet e komunikimit, ndërprerjet e linjave telefonike, ndërprerjet e faqes së internetit, ndërprerjet në ofrimin e shërbimeve elektronike të të dhënave, ndërprerjet në sistemet e pagesave në internet dhe shërbimet bankare.( përfshirë dhe internet banking)

18. Kohëzgjatja dhe përfundimi i parakohshëm

18.1 Marrëveshja do të hyjë në fuqi pas përfundimit të saj dhe do të mbetet në fuqi derisa të përmbushen plotësisht detyrimet e Palëve në Marrëveshje.

18.2 Kreditori ka të drejtë të ndërpresë në mënyrë të njëanshme Marrëveshjen me një njoftim me shkrim nëse ndodh ndonjë nga ngjarjet e mëposhtme:

18.2.1. Nëse Përdoruesi vonohet me shlyerjen ose përmbushjen e ndonjë detyrimi tjetër nga Marrëveshja për më shumë se 10 (dhjetë) ditë nga data e maturimit;

18.2.2. Përdoruesi i ka dhënë Kreditorit informacion të rremë dhe/ose të pasaktë ose qëllimisht nuk dha informacion thelbësor të rëndësishëm për të marrë kredinë, të cilat, nëse zbulohen, do të çonin në vendimin e Kreditorit për të mos miratuar kredinë;

18.2.3. Kreditori ka informacion të lëshuar nga një autoritet shtetëror i autorizuar që çon në pamundësinë e klientit për të marrë pjesë në sistemin financiar;

18.2.4. Nëse Përdoruesi ka detyrime të prapambetura të papaguara ndaj palëve të treta (përkeqësimi i aftësisë kreditore);

18.2.5. Nëse ndaj Kreditorit është hapur procedura e falimentimit;

18.2.6. Nëse Kreditori mëson se punësimi i Përdoruesit ka përfunduar ose kur Përdoruesi nuk mund të provojë se ka të ardhura të rregullta ose të tjera;

18.2.7. Nëse Kreditori nuk mund t'i paguajë më një kredi Përdoruesit, për arsye për fajin e Përdoruesit, duke përfshirë, por pa u kufizuar në rastet kur llogaria e pagesës së Përdoruesit është e bllokuar ose e mbyllur, kështu që transferimi i shumës së kredisë nuk mund të kryhet;

18.2.8. Nëse Kreditori ka përcaktuar se Përdoruesi është bërë bartës i postit publik.

18.2.9. Përdoruesi ka vdekur ose është shpallur i vdekur ose i zhdukur.

18.2.10. Nëse Kreditori humbet aftësinë juridike dhe afariste për të kryer veprimtari financiare, Kreditori ka të drejtë të zgjidhë në mënyrë të njëanshme këtë Marrëveshje në çdo kohë me një periudhë njoftimi prej 30 ditësh.

18.3. Përdoruesi ka të drejtë të ndërpresë këtë Marrëveshje duke i paraqitur një njoftim me shkrim Kreditorit.

18.4. Në rast të zgjidhjes së njëanshme të Marrëveshjes, të gjitha pretendimet janë të pagueshme menjëherë dhe Kreditori ka të drejtë të kërkojë nga Përdoruesi shlyerjen e parakohshme të pagesave të rëna dakord (kamat kontraktuale, tarifat e administrimit, tarifat për mospërmbushjen e detyrimeve kontraktuale, principalin dhe kostot e tjera.) për periudhën deri në përfundimin e saj, shlyerjen e plotë të interesit të përdorur, si dhe tarifat për shërbime shtesë, kamatë ligjore ndëshkuese për cdo vonesë deri në ditën e pagesës së të gjitha pagesave të dakorduara.

19. Përpunimi i të dhënave personale

19.1 Me nënshkrimin e Marrëveshjes, përdoruesi konfirmon se e ka lexuar atë, është njohur me përmbajtjen e Politikës së Privatësisë për të dhënat personale të përdoruesve të disponueshme në faqen e internetit dhe në filialet e kreditorit, konfirmon se ai është i njohur me të drejtat e tij si subjekt i të dhënave, kategoritë, bazën dhe qëllimin e të dhënave të përpunuara nga kreditori, mundësinë e tërheqjes së pëlqimit dhe dispozitave të tjera të përshkruar në të dhe pranon dhe jep plotësisht miratimin e tij.

19.2 Përdoruesi pranon që të dhënat e tij personale të përpunohen nga kreditori (për të gjithë kohëzgjatjen e vlefshmërisë së pëlqimeve të dhëna në aplikacionin e regjistrimit të klientit) dhe i lejon kreditorit të dërgojë dhe transferojë të dhënat e përdoruesit të kredisë te çdo palë e tretë (përpunues dhe përdorues) brenda dhe jashtë vendit, duke përfshirë Regjistrin e pengut në Regjistrin Tregtar të Republikës së Maqedonisë së Veriut, agjensione për mbledhjen e borxhit në emër dhe për llogari të Kreditorit si dhe për ofertat eventuale nga Kreditori ndaj personave të tretë për kalimin/cedimin e kërkesave që rrjedhin nga Marrëveshja për kredi, si dhe për të gjithë kohëzgjatjen e marrëdhënies afariste, në përputhje me pëlqimet dhe deklaratat e dhëna në Aplikacionin për Regjistrimin e Klientit, për të marrë informacion për verifikimin e vërtetësisë së informacionit të dhënë, për sigurimin dhe mbajtjen e shërbimeve të kreditit, për menaxhimin e rrezikut të kredisë, për vlerësimin e aftësisë kreditore të përdoruesit nga Byroja Kreditore Maqedonase dhe nga të gjithë rregistrat publikë të disponueshëm apo bazat e të dhënave në Republikën e Maqedonisë së Veriut dhe për qëllime të tjera në përputhje me Politikën e Privatësisë së Kreditorit.

19.3 Kreditori mund të zhvillojë një histori krediti të Përdoruesit për detyrimet e Përdoruesit dhe mund të transmetojë të dhëna për Përdoruesin e Kredit si në Byronë Maqedonase të Kreditit ashtu edhe tek kreditorët e Kreditorit (përfshirë kreditorët e ardhshëm).

19.4 Kreditori ka të drejtë të bëjë telefonata, të dërgojë mesazhe SMS ose të kontaktojë përdoruesin nëpërmjet përdorimit të çdo mjeti dhe kanali tjetër komunikimi, të dërgojë një e-mail në adresën elektronike të dhënë nga përdoruesi, si dhe të dërgojë dërgesa postare në adresën postare të përdoruesit për të kontaktuar përdoruesin, në lidhje me përmbushjen e Marrëveshjes ose për qëllime të marketingut të drejtpërdrejtë, nëse paraprakisht është dhënë pëlqimi.

19.5 Përpunimi i të dhënave të përdoruesit nga kreditori për qëllime të sigurimit, ofrimit dhe mbajtjes së shërbimeve që janë objekt i Marrëveshjes për kredi, regjistrohet në Agjencinë për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, në të cilën kreditori është i regjistruar si kontrollues i të dhënave personale.

20. Dispozita të tjera

20.1 Kreditori, brenda 3 (tre) ditëve të punës pas marrjes së kërkesës së përdoruesit, do t'i dërgojë përdoruesit një Plan Amortizimi, pa pagesë, në adresën e emailit të përdoruesit të specifikuar në Marrëveshje ose në Kërkesën për Kredi.

20.2 Përdoruesi ka të drejtë të marrë një kopje të projekt-marrëveshjes së kredisë, përveç nëse kreditori në momentin e paraqitjes së kërkesës nuk dëshiron të lidhë një marrëveshje kredie me përdoruesin specifik.

20.3 Përdoruesi ka të drejtë të njoftohet pa pagesë dhe pa vonesë për të dhënat e marra nga bazat e të dhënave në bazë të të cilave kreditori refuzoi kërkesën për kredi. Përdoruesi mund t'i shpreh kërkesat e tij duke kontaktuar kreditorin përmes telefonit ose duke i dërguar kërkesë kreditorit përmes postës elektronike në [email protected]. Pas marrjes së kërkesës, informacioni do t'i dërgohet përdoruesit në adresën e postës elektronike të specifikuar në Marrëveshje ose në Kërkesën e Kredisë ose do t'i dorëzohet personalisht në ndonjërën prej degëve të huadhënësit, në një kohë të rënë dakord reciprokisht.

20.4 Të gjitha njoftimet nga palët do të jenë në formë të shkruar në gjuhën maqedonase dhe do t'i dërgohen palës tjetër me postë, përmes postës elektronike ose në profilin personal të përdoruesit në faqen e internetit. Korrespondenca e dërguar me postë do të konsiderohet e marrë në ditën e tetë (të tetë) pas datës së dërgimit, përveç rasteve kur është rënë dakord ndryshe.

20.5 Mosmarrëveshjet ndërmjet Palëve do të zgjidhen nga Përdoruesi që fillimisht i drejtohet Kreditorit me një kundërshtim/ankesë ose kërkesë dhe duke u përpjekur të zgjidhë mosmarrëveshjen përmes negociatave. Nëse palët nuk arrijnë ta zgjidhin kontestin përmes negociatave, përdoruesi ka të drejtë të paraqesë kërkesë tek shoqatat përkatëse për mbrojtjen e konsumatorëve ose në gjykatë në përputhje me procedurën e përcaktuar me ligjet dhe rregulloret e Republikës së Maqedonisë së Veriut.  Për marrëdhëniet afariste të palëve, të drejtat dhe detyrimet për zgjidhjen e kontesteve, të cilat nuk janë të parapara me kontratë do të zbatohen dispozitat dhe zgjidhjet në përputhje me rregullativën juridike pozitive të Republikës së Maqedonisë së Veriut

20.6 Nëse Marrëveshja është lidhur në njërën nga filialet e kreditorit, Marrëveshja do të hartohet dhe nënshkruhet në 2 (dy) kopje, njëra prej të cilave do të mbahet nga kreditori dhe tjetra nga përfituesi. Të dy kopjet e Marrëveshjes do të kenë të njëjtën fuqi ligjore.

20.7 Nëse Marrëveshja lidhet nga distanca përmes profilit personal në një faqe interneti ose me një mjet tjetër komunikimi në distancë, Marrëveshja e lidhur ndërmjet Palëve do t'i dërgohet në formë elektronike përdoruesit, në adresën e e-mail dhe/ose në profilin e përdoruesit dhe Marrëveshja do të ruhet në bazën e të dhënave të kreditorit për periudhën dhe në mënyrën e përcaktuar nga ligjet përkatëse.

20.8 Palët angazhohen që të mos ua zbulojnë palëve të treta asnjë informacion që rrjedh nga Marrëveshja, përveç rasteve të parapara me ligjet dhe rregulloret e Republikës së Maqedonisë së Veriut dhe Marrëveshjen përkatëse.

20.9 Kreditori mund të transferojë (cedojë) pretendimet ose pjesët e pretendimeve, që rrjedhin nga Marrëveshja e Kredisë, te një numër i pakufizuar palësh të treta (kreditorë), tërësisht ose pjesërisht, me opsionin që Kreditori të ruajë të drejtën për t'i shërbyer Marrëveshjes së Kredisë sipas gjykimit të tij. Përdoruesi pajtohet me të drejtën e kreditorit për të caktuar (transferuar) të drejtat dhe detyrimet ose pretendimet që rrjedhin nga Marrëveshja ose një pjesë e saj një numri të pakufizuar të Palëve të Treta. Përdoruesi nuk kundërshton dhe njeh interesin legjitim dhe të drejtën e kreditorit në një rast të tillë, për t'u zbuluar palëve të treta të gjitha informacionet që rrjedhin nga Marrëveshja.

20.11 Përdoruesi i kredisë njoftohet se në rast të kalimit të pretendimeve ose pjesëve të tyre që rrjedhin nga Marrëveshja e Kredisë, ajo mbetet e pandryshuar dhe në rast cedimi (cesioni) palët e treta mund t'ia kalojnë pretendimet ose pjesët e tyre që rrjedhin nga marrëveshja e kredisë një numri të pakufizuar palësh të treta.

20.12 Përdoruesi pranon se në rast cedimit/transferimit të të drejtave dhe detyrimeve që rrjedhin nga Marrëveshja, Përdoruesi vazhdon të shlyejë shumat e rëna dakord në përputhje me Marrëveshjen ndaj Kreditorit, ose në rast të transferimit të pretendimeve pa ruajtur të drejtën për të shërbyer kredinë, palëve të treta (kreditorëve), përveç rasteve kur Kreditori nuk ka njoftuar Përdoruesin për të kundërtën.

20.13.Nëse kreditori vazhdon të shërbejë pagesat kontraktuale sipas Marrëveshjes, përdoruesi do të vazhdojë të bëjë pagesa kontraktuale për kreditorin në llogarinë e kreditorit ose në një llogari tjetër siç mund të specifikohet në njoftimin e kreditorit për përdoruesin. Për më tepër, përdoruesi pranon se kreditori nuk ka asnjë detyrim të informojë përdoruesin për faktin se kreditori vazhdon të veprojë si përfaqësues (administrues i besuar) për kreditorët e rinj. Nëse kreditori ua kalon pretendimet që rrjedhin nga Marrëveshja palëve të treta pa vazhduar shërbimin e pagesave nga Marrëveshja që rrjedhin nga marrëveshja, përdoruesi do të fillojë të bëjë pagesat për detyrimet nga Marrëveshja në llogaritë e dhëna rishtazi të kreditorit të ri të specifikuara në njoftimin nga kreditori drejtuar përfituesit.

20.14 Përdoruesi njoftohet se Kreditori ka të drejtë dhe mundet me marrëveshje pengu të lë peng kërkesat që dalin nga marrëveshja e kredisë, në përputhje me Ligjin për pengun kontraktual.

20.15 Përdoruesi pranon që kreditori, kur u ofron palëve të treta mundësinë për të caktuar të drejtat dhe detyrimet dhe pretendimet e tyre që rrjedhin nga Marrëveshja, do të ketë të drejtën t'u zbulojë palëve të treta informacionin e mëposhtëm në lidhje me përdoruesin: të ardhurat, shpenzimet, historinë e kredisë, emrin, mbiemrin, gjininë, moshën, adresën e Përdoruesit të kredisë, si dhe informacione të tjera nga marrëveshja e kredisë për të përmbushur qëllimin për të cilin zbulohen ose përmbushjen e detyrimit ligjor të Kreditorit, duke përfshirë dhe regjistrimin në regjistrat përkatës publik

21.Dispozitat përfundimtare

21.1 Me nënshkrimin e Marrëveshjes së Kredisë, Klienti konfirmon se i ka lexuar dhe kuptuar këto  Kushte të Përgjithshme, dhe se është i vetëdijshëm se ato, së bashku me Tarifat dhe çdo Aneks eventual, janë pjesë përbërëse e Marrëveshjes së Kredisë.

21.2 Në rast të mosmarrëveshjes ndërmjet palëve, ajo mund të zgjidhet në mënyrë miqësore, pra jashtë gjykatës, me zgjidhje ose ndërmjetësim. Nëse palët nuk janë në gjendje të zgjidhin mosmarrëveshjen në mënyrë miqësore, ajo do të zgjidhet nga një gjykatë e juridiksionit kompetent siç përcaktohet nga ligjet në fuqi.

21.2 Autoriteti që mbikëqyr FD FINMAK DOO Shkup në aspektin e pajtueshmërisë me Ligjin për mbrojtjen e konsumatorëve në marrëveshjet e kredisë konsumatore dhe Ligjin për shoqëritë financiare është: Ministria e Financave ul. 12, 1000 Shkup Tel.: +389 2 3106-159 Faks: + 389 2 3117- 280 Email: [email protected]. * FD FINMAK SH.PK Shkup është e regjistruar për kryerjen e veprimtarisë financiare - dhënien e kredive, në pajtim me "Ligjin për shoqëritë financiare", në bazë të licencës për themelim dhe funksionim të lëshuar nga Ministria e Financave, me Vendimin nr. 13-6093/4 të datës 25.08.2017.

Kthehu